Trivselsplan

Tjørnegårdsskolens trivselsplan har som formål at støtte op om alle børns læring og trivsel. Trivselsplanen henvender sig til alle voksne med tilknytning til stedet – skolens personale såvel som forældre. Den er tænkt som en orientering til alle om, hvordan vi varetager trivselsarbejdet og som et redskab til den fortløbende indsats for trivsel blandt børnene. Det er således en guide for både forældre, lærere og pædagoger. På Tjørnegårdsskolen arbejder vi med faglig og social trivsel som to forbundne størrelser, da vi mener, at det ene understøtter det andet.

Trivselsplanen indeholder bl.a. en oversigt over den røde tråd i Tjørnegårdsskolens trivselsarbejde, en vejledning i forhold til kommunikation mellem skole og hjem, en plan over arbejdet med digital dannelse og etik, skolens definition på mobning, skolens handleplan – herunder den forebyggende, foregribende samt indgribende indsats mod mobning på Tjørnegårdssko-len, gode råd til forældre og forslag til litteratur og hjemmesider om trivsel.

Trivselsplan for Tjørnegårdsskolen.pdf

Shape Created with Sketch.

handlingsplan mod mobning.pdf

Shape Created with Sketch.